Drodzy Klienci

     W związku z wprowadzonym w całym kraju stanem zagrożenia epidemicznego Koronawirusem COVID-19,mając na uwadze bezpieczeństwo zarówno Państwa
jak i naszych pracowników wprowadzamy zmiany w procedurach obsługi Klientów we wszystkich naszych oddziałach.

    Mimo wszystko mając na uwadze Państwa potrzeby nasze punkty handlowe realizują normalnie zamówienia i Nasi doradcy są do Państwa dyspozycji.
 


Prosimy o postępowanie zgodnie
z naszymi wytycznymi:


·   Z powodu zakazu wstępu do punktu, obsługa klienta odbywa się
„zdalnie” w STREFIE WYDANIA TOWARU” przy budynku

·   ODBIÓR TOWARU ODBYWA SIĘ PRZY BRAKU BEZPOŚREDNIEGO KONTAKTU
Z NASZYMI PRACOWNIKAMI (towar jest poddawany dezynfekcji)

·   Prosimy o zachowanie odległości 1 m w trakcie wydawania towaru

·   Płatność odbywa się TYLKO KARTĄ PŁATNICZĄ, BLIKIEM, SZYBKIM PRZELEWEM przy użyciu wcześniej zdezynfekowanego terminala

·   TOWAR WYSYŁANY przed wysyłką poddawany jest dezynfekcji

·   Przesyłki są zdezynfekowane i wydawane kurierą „zdalnie” w STREFIE WYDANIA TOWARU”

Przepraszamy za utrudnienia  
zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników jest najważniejsze.